søndag, august 06, 2006

Jeg er en snill liten pike.

Ni dager med Jafnadhr, og Ole er mer eller mindre skutt. Kroppen min er bedøvet, og nå sitter jeg og klarner hodet mitt for å komme inn i en heteronormativ verden igjen, og kanskje forstå alt litt bedre (?).

Det var faktisk drittgøy, merket jeg. Det var deilig å se alle de nye ansiktene, samt å være nær gamle venner. Vi fniste litt av Jan Kyrre da han sa han elsket alle litt, men jeg merker jeg er enig. Jeg er så enig med meg selv noen ganger at det gjør jo nesten vondt.

Nå sitter jeg meg Magnus, min heterokompis av verdensgemytt (mrk: jeg elsker ham selv om han er hetero ^_^) og drikker øl, spiser kjeks og snakker om sex og pupper. Jeg merker jeg trengte dette nå.

Jeg har blitt kjent med masse fjonge nye mennesker. Akkurat passe mange. Ikke for mange, og ikke for få. Jeg har blitt litt bedre på nysirkus. Jeg har lært mye om hva jeg er, og hva jeg i alle fall ikke er. Jeg har lært om Queer. Jeg har blåst flammer. Jeg har gått nattevakt til jeg så mannen med ljåen. Jeg har luktet kenguru, sett ut som dama til Al Bundy på håret og vært mongogretten. Jeg har vondt i føttene. Fortell meg hvorfor folk ikke vil på Jafnadhr? www.jafnadhr.no!





Now, Im going on to the drama ! <3