søndag, september 17, 2006

Mamma.

Mammaer er det fineste i verden. Hun som styrer med kontorarbeidet her hadde ord for dagen som handlet om mammer, og der var ikek et tørt øye. Jeg savner mamma.

Nå har jeg akkurat hatt en vidunderlig slappe-av helg. Det var fint. Var ute i går på godeste Taket, men vi var ti stykker igjen på Romerike, så ble skikkelig koselig og intimt, kan man si. Greit når man ikke er så mange. Virkelig kos.

Jeg og Espen hadde te- nachspiel. Vi kommer overens igjen, og det er jeg veldig glad for. Det var jo egentlig aldri meningen at vi ikke skulle komme overens, det bare ble litt feil. Du er egentlig en go'ing, da.

Nå ringte matklokken. Det er kvelds. Vi spiser absolutt hele tiden her. Det er kanskje likegreit. Får tiden til å gå utrolig fort, i alle fall.

Jeg skal egentlig møte mamma og dina på flyplassen i morgen, men jeg vet virkelig ikke om jeg får tid. Jeg kommer til å få mental breakdown, og ta drosje til flyplassen, kan jeg tenke meg. Aner ikke, jeg. Håper virkelig jeg får tid. Jeg trenger det.

Vi er gått igang med et ganske stort prosjekt som skal fremføres til ganske mange nå til neste helg. Jeg gleder meg til å jobbe med det. Masse materialistisk-penge-moral som skal spres til folket. Ganske kult show. Skal utbrodere siden ! Ta litt bilder og sånt.

Nå er helgen over. Nå er det på tide å gjøre noe til gangs igjen. Ære være hardt arbeid.
Lover å utdype når jeg får tid.

Der er en hjertetyv iblant oss her. Han jobber på fotobutikk og har stjelt en engels øyne og plassert dem der hans egne var. Han får meg til å smile bredt og holde hardt. Vi får se :)

Ole Elias.