søndag, april 16, 2006

Mr. Perfect Goes Boom

Jeg elsker denne verden vi alle bor i. Skulle ikke vært lovlig.

Vel. Jeg føler meg sterkere og smartere enn før i alle fall. Jeg kom meg ned til Tigerstaden i håp om at Mr. Perfect skulle være nettopp det. Og joda, det var han sikkert, men så lenge my heart doesnt say boom, så er det jommen meg han som bare må si det, fær å sej det sånn, kanj du sej !

Goodbye.

Jeg vil ha sommer jeg og.

Jeg kjenner igjen en gammel følelse av å være varm på innsiden. Det er godt. Men selvfølgelig aner jeg jo ikke hva som skjer denne gangen heller. Men denne gutten var verdens beste til å trøste, uten likestykke. Jeg må lære ham å spytte og plystre med to fingre da, men det skulle ikke ta lengre tiden. Han får det til å bruse i meg. Det er deilig.

Kanskje jeg forlanger for mye, eller kanskje faktisk for lite av mennesker rundt meg. Jeg var så muggen i luggen for at herr Perfect ikke var forelsket i meg heller. Hva med å gi uttrykk for det litt før, og ikke la meg ta meg av all griningen, skyldfølelsen, falskhetsfølelsen osv.? Det hadde vært riktig deilig, skaljegsideg. Men du tok vare på meg så lenge du hadde meg. Noe du virkelig ikke har lengre.


Jeg har tenkt en del. Herr Perfect var en del eldre enn meg. Hva om jeg blir en sånn som han? Det vil jeg aldri bli. Men jeg kan tenke meg at om jeg hadde gått gjennom dette som jeg har gått gjennom nå fire ganger, så kanskje jeg rett og slett hadde taklet det på helt lik måte. Jeg håper virkelig ikke det.

Da jeg var liten trodde jeg håret var på innsiden av hodet før det kom ut, og at skallede folk var skikkelig dumme, for da hadde jo ikke alle tankene som pressa ut håret derifra. Jeg skulle ønske jeg trodde det enda, men det gjør jeg ikke. Jeg håper jeg aldri blir en sånn, uten at jeg merker det selv. Vær så snill å fortell det til meg da, i så fall.

Men der kom en gutt med grønn jakke og reddet meg ut av det hele. Jeg vil spytte i vannfallet i Frognerparken med deg, dra til Budapest med deg, og kunne vise deg hva jeg virkelig kan... tilby?

Jeg høres ut som et stykke kjøtt.

Face to face, faktisk. Værsågo' å gjør meg nervøs. Jeg vet ikke hva du vil. Men jeg gleder meg til å finne ut i alle fall. Lek med meg, men ikke vær slem.

Jeg vil våkne opp på Scandic igjen. Minus den mugne resepsjonistdama. Fnis.

Jeg elsker denne verden vi alle bor i.