søndag, april 09, 2006

Hyttetur

Jeg kommer til å savne Dina så utrolig mye når jeg drar avgårde til Tigerstaden. Bare hun blir LITT eldre, så kan hun komme å besøke meg hvorenn i verden jeg skulle befinne meg. Jeg er flink storebror som kan ta vare på!

Hytta var mye finere enn jeg trodde. Skikkelig familiekos med yatzy, "True or False"og rødvin! Lenge leve. Nå begynner virkelig påskeferien, føler jeg. Skal bestille meg billetter til Oslo, når jeg bare får mast til meg litt valuta.

Se meg, vær så snill? Rør meg.

Jeg var SÅ nær til å bare bestille reise til syden fordi jeg vil. Jeg har ikke råd. Men jeg har ikke slikket sol siden Adams tid. Jeg trenger det.

Også har vi øvet masse på konsert. Jeg og noen venner lager eventyrkonsert på Kvitbrygga, fjerde mai. Om du er i nærheten, vil jeg så absolutt anbefale å komme høre på oss, gammel eller ung.
En del folkelige stykker, og mye fint, og selvfølgelig litt humor! (se også: "Bæ, Bæ, lille lam Fuge i D") Vi har hatt litt startvansker på gruppen, men nå kommer det seg! Gleder meg masse til å se hvordan vi klarer oss på egne bein. Ønsk oss lykke til!

Jeg har litt drukningsfornemmelser. Jeg må finne litt frihet. Litt hjemme. Jeg vet hvor. Umulige ting begynner å bli selvfølgeligheter.

Snart er jeg der nede, og ikke her oppe, tilogmed. Fnis. Tigerstaden er en stygg ting, men jeg skal nok finne sjarmen ved den.